Codfan's Call of Duty blog

Call of Duty játékkal foglalkozó blog. Hírek, más szemmel. A helyesírás senkit nem érdekel, a csúnya beszéd ér, go kommentelni. Az itt megtalálható írások a személyes dolgaim, az okosságok kizárólag útmutatás céljából vannak, hivatkozni rájuk semmilyen körülmények között nem javasolt.

CBadmin

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • klank: ott az egerem xd (2009.07.04. 13:35) Az RSS előnye
  • r1zsa: Yo sztori, akárki írta :) Nekem nincs ilyen problémám és sosem volt. Sosem nyúltam csaláshoz, lehe... (2009.02.03. 19:59) Aimbot #50104
  • danzel: szerintem általába jók a lanok még akkor is ha cska kevés ember jön el. mert feelingesebb mint ott... (2008.10.09. 14:42) csak pár magvas BECUP gondolat
  • HeNtEs: Köszönjük az észrevételeket és teljes mértékben dolgozunk, hogy minden igényt kielégítsünk. Fárado... (2008.09.04. 17:48) Total oldalcsalád
  • apokr1f: szüKség csak nem veszi be a kacsacsőrt (2008.08.07. 13:28) PunkBuster a CoD5-ben is

HTML

Pályák, játékosok

2007.10.16. 08:44 codfan

Mostanság megerősítésre került, hogy a cod4 a dobozból 16 mp pályát fog telepíteni. Bár fejből nem vágom az összeset, de ezt talán 1-2-vel több mint amennyi az alap cod2-höz volt. Más kérdés, hogy azoknak több mint a fele szinte sosem volt használatos. Ez elég rossz arány.

A másik, egy kétses forrásból fakadó, inkább pletyka, mint tény. A játék elméletileg max64 játékost fog támogatni egy szerveren. Persze 32v32 igény kiszolgálásához elég nagy mapok kellenek, remélhetőleg ez nem megy az 5v5 játszhatóság rovására.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://codfan.blog.hu/api/trackback/id/tr66197738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása