Codfan's Call of Duty blog

Call of Duty játékkal foglalkozó blog. Hírek, más szemmel. A helyesírás senkit nem érdekel, a csúnya beszéd ér, go kommentelni. Az itt megtalálható írások a személyes dolgaim, az okosságok kizárólag útmutatás céljából vannak, hivatkozni rájuk semmilyen körülmények között nem javasolt.

CBadmin

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • klank: ott az egerem xd (2009.07.04. 13:35) Az RSS előnye
  • r1zsa: Yo sztori, akárki írta :) Nekem nincs ilyen problémám és sosem volt. Sosem nyúltam csaláshoz, lehe... (2009.02.03. 19:59) Aimbot #50104
  • danzel: szerintem általába jók a lanok még akkor is ha cska kevés ember jön el. mert feelingesebb mint ott... (2008.10.09. 14:42) csak pár magvas BECUP gondolat
  • HeNtEs: Köszönjük az észrevételeket és teljes mértékben dolgozunk, hogy minden igényt kielégítsünk. Fárado... (2008.09.04. 17:48) Total oldalcsalád
  • apokr1f: szüKség csak nem veszi be a kacsacsőrt (2008.08.07. 13:28) PunkBuster a CoD5-ben is

HTML

A pittyegő mIRC halála

2008.07.30. 15:36 codfan

Egy élet kínszenvedéseinek lett vége pár napja. Az történt, hogy elkezdtem használni a mirc legújabb, 6.3-as sorozatából származó klienseket. Tetszetős, szép ikonok, mi kell még. Na igen, de a számomra leghasznosabb funkció csak nem akart normálisan működni. Mikor valaki rámír, én erről szeretek tudni. Lehetőség szerint onnan, hogy pittyen egyet a mircem. Igen ám, de ebben a fránya 6.3-ban akármit csináltam, folyamatosan pittyegett másodpercenként, amíg meg nem nyitottam a kérdéses ablakot. Ez elég idegesítő tud lenni, főleg ha az ember fullscreen alkalmazást futtat, ami esetleg nem CoD2/4, hogy könnyen lehessen tálcára tenni (vegyük csak a Steam játékokat css, dods, tf2).

Már millió dolgot próbáltam állítgatni a menüben, de az egyetlen megoldás az volt, hogy teljesen kikapcsoltam a hangokat. Végül arra vetemedtem, hogy felmentem a mirc fórumjára és feltettem a kérdésem. Nemsoká kaptam is a választ a nagy Khaled-től, hogy kapcsoljam ki a flash on query opciót. Ollé. Működik.
Viszont be kell valljam, hogy ez elég hülyén van megoldva, de legalább megtudtam az igazságot. Végre nem pittyeg állandóan a mirc.

Szólj hozzá!

Címkék: mirc

A bejegyzés trackback címe:

https://codfan.blog.hu/api/trackback/id/tr34592891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása