Codfan's Call of Duty blog

Call of Duty játékkal foglalkozó blog. Hírek, más szemmel. A helyesírás senkit nem érdekel, a csúnya beszéd ér, go kommentelni. Az itt megtalálható írások a személyes dolgaim, az okosságok kizárólag útmutatás céljából vannak, hivatkozni rájuk semmilyen körülmények között nem javasolt.

CBadmin

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • klank: ott az egerem xd (2009.07.04. 13:35) Az RSS előnye
  • r1zsa: Yo sztori, akárki írta :) Nekem nincs ilyen problémám és sosem volt. Sosem nyúltam csaláshoz, lehe... (2009.02.03. 19:59) Aimbot #50104
  • danzel: szerintem általába jók a lanok még akkor is ha cska kevés ember jön el. mert feelingesebb mint ott... (2008.10.09. 14:42) csak pár magvas BECUP gondolat
  • HeNtEs: Köszönjük az észrevételeket és teljes mértékben dolgozunk, hogy minden igényt kielégítsünk. Fárado... (2008.09.04. 17:48) Total oldalcsalád
  • apokr1f: szüKség csak nem veszi be a kacsacsőrt (2008.08.07. 13:28) PunkBuster a CoD5-ben is

HTML

Aimbot #50104

2008.07.07. 04:29 codfan

Manapság az aimbot #50104 úgy terjed, mint a lepra. Hogy miért? Gőzöm sincs.

Még úgy március tájékán került a köztudatba ez a PB violation. Kiderült, hogy ezt nem csak csít triggerelheti, ezért a GV úgy döntött, hogy Ő nem fogja azokat bünteni, akiket ezzel vág ki a PB. Bár az ilyen dolgokban általában jó vagyok, mai napig nem jöttem rá és nem is olvastam semmi okosat arról, hogy úgy mégis a csíten kívül mi válthat ki egy ilyen üzenetet, pedig kilószámra vannak az ilyen emberek, mégsem akarja senki megosztani a tapasztalatait. Bár az is igaz, hogy nem olvasok manapság annyit ezekről, így lehet, hogy valahol tényleg létezik a bölcsek köve. Én csak a GV hírből értesültem, hogy az EB elismerte, hogy ezt nem csak csít válthatja ki, de az ő oldalukon semmilyen hivatalos közleményt nem láttam erről.

 

Hallottam ezt-azt, hogy egyeseket azért rúg ki, mert felraktak valami cdkulcs lopót és így valaki más használta csalásra a kulcsukat. Rendben, elismerem, hogy léteznek ilyen dolgok, de itt mégsincs minden rendben. PB úgy működik, hogy játék közben szkenneli a memóriánkat csalásokért és ha talál egyet, akkor kipenderíti az illetőt a megfelelő hibaüzenettel. De itt a bibi. Ha én felmegyek valami olyan csalással, ami nem sérti meg a PB EULA-t, azért nekem csak egy sima kick jár, ha később felmegyek a szerverre csalás nélkül, akkor a PB már nem fogja tudni, hogy én korábban csaltam (persze tételezzük fel, hogy nincs streamelés) és nem rúk ki újból. Kizárólag az erősebb csítekért, amik megsértik az EULA-t, jár nekem egy globális kitiltás minden PB-vel védett szerverről, de ha én megkísérlek így felmenni egy szerverre, akko jön az üzenet hogy GLOBAL PUNKBUSTER GUID/HARDWARE BAN és nem csak egy piti VIOLATION AIMBOT/WALLHACK. Remélem érezzük a különbséget. Tehát manapság az embereket a második fajta kirúgással távolítja el a PB, vagyis nincs arról információja, hogy korábban csaltak-e már azzal a kulccsal, ergo a kulcslopás elvileg ki van zárva és a kliens gépen ott és akkor volt valami, aminek nem kellett volna lennie.

No mindegy, inkább foglalkozzunk azzal, ami van. A GV tehát nem bannol ezért a kihágásért, így a CB sem. De. Bárki, akit kirúgott ezzel a PB, új kulcsot kell hogy vegyen, és annak a guidját regelnie kell CB-n. Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy nincs olyan egy meccsen, hogy korábban 50104-el kibaszot a PB és átírtad a guidod, és ezért frissebb 24 óránál. A guidodért te felelsz, ha új, nem játszhatsz. És nincs semmilyen "elfogadom ruppal a guidot" szabály, ezt is nyugodtan elfelejtheti mindenki.

Én inkább nem formálnék véleményt, mivel hajlok arra, hogy tényleg lehetnek emberkék, akiket ártatlanul rúg ki ezzel a PB, de az is biztos, hogy ez egy elég nagy kiskakpu, ami inkább már egy diadalív méretével vetekszik, és rengetegen ki tudnak bújni a büntetésük alól ezzel.

4 komment

Címkék: 50104

A bejegyzés trackback címe:

https://codfan.blog.hu/api/trackback/id/tr87556593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

syntaxx · http://wod.hu 2008.07.07. 19:05:31

engem is ezzel basz ki , de csak ha az én serialom van bent hogy ott rohadna meg

fucsy 2008.09.11. 07:49:18

Hello!Nálam is ez a probléma hogy kirak!Pedig nem is csalok!Hogy lehetne ezt kiküszöbölni ezt a problémát?Más cd kulcsot adjak meg?

Denee · http://www.myyoutube.mindenkilapja.hu 2008.09.21. 17:02:07

Engem is ezzel baszogatott ki a játék !!! több mint 39-40 szeróról dobtak ki ártatlanul !!

r1zsa 2009.02.03. 19:59:35

Yo sztori, akárki írta :) Nekem nincs ilyen problémám és sosem volt. Sosem nyúltam csaláshoz, lehetséges ez az oka. Egy ismerősöm sincs, aki ne csalna és dobálná ki. Csak az ismeretlen embereknél fordul elő. Ez megint csak olyan sztori, mint amit a srác/hölgy írt több paragrafusba. Kitudja, hogyan, miért, kit. De lehet, hogy nem :)
süti beállítások módosítása