Codfan's Call of Duty blog

Call of Duty játékkal foglalkozó blog. Hírek, más szemmel. A helyesírás senkit nem érdekel, a csúnya beszéd ér, go kommentelni. Az itt megtalálható írások a személyes dolgaim, az okosságok kizárólag útmutatás céljából vannak, hivatkozni rájuk semmilyen körülmények között nem javasolt.

CBadmin

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • klank: ott az egerem xd (2009.07.04. 13:35) Az RSS előnye
  • r1zsa: Yo sztori, akárki írta :) Nekem nincs ilyen problémám és sosem volt. Sosem nyúltam csaláshoz, lehe... (2009.02.03. 19:59) Aimbot #50104
  • danzel: szerintem általába jók a lanok még akkor is ha cska kevés ember jön el. mert feelingesebb mint ott... (2008.10.09. 14:42) csak pár magvas BECUP gondolat
  • HeNtEs: Köszönjük az észrevételeket és teljes mértékben dolgozunk, hogy minden igényt kielégítsünk. Fárado... (2008.09.04. 17:48) Total oldalcsalád
  • apokr1f: szüKség csak nem veszi be a kacsacsőrt (2008.08.07. 13:28) PunkBuster a CoD5-ben is

HTML

csak pár magvas BECUP gondolat

2008.08.28. 21:16 codfan

Most egy nagyon sötét titok fog kiderülni rólam; nem járok lanra. És ugyebár ugye ennek hiányában nem felelek meg az emberi normáknak, így valahol a féreg és a papucsállatka közé vagyok besorolva, mint élőlény. Már ha valaki a retardált, magukat pró-nak nevező emberkék tao-ja alapján fogják fel maguk körül a világot.

Volt ugye ez a bekup, állítólag elég nagy randezvény volt. Mondanom sem kell, engem különösebben nem érdekelt a dolog, kivéve kacsa közvetítése mozdított meg egy hangyányit (aki emlékszik a HunCup közvetítésre azt tudja miről beszélek), aztán a legények kifogytak a sávszélből, így ez a kis hangulat is elveszett.

Miután lecsengett, kezdtek csepegni az interjúk és a beszámolók, hogy milyen is volt igazából. Ami engem leginkább megdöbbentett, hogy akiknek a beszámolóját elolvastam (talán 4 csapat), mind azt írták, hogy "sajnos nem úgy sikerült a szereplés ahogy terveztük, de csak 3 napot tudtunk rá készülni". Nem ám hogy szarok voltunk, vagy így jött ki, vagy jobbak voltak nálunk. Nem. 3 napot tudtunk készülni rá. Ezt én el tudnám fogadni, ha nem ezt olvasnám mindenkinél. Így viszont már beteges módon sablonosnak hat a dolog. Tán akkora gáz lenne kinyögni? Azért a racionalitás talaján megmaradhatnánk és nem kevernénk bele nonszensz dolgokat, mint pl. presztízs.
Természetesen meg tudom érteni, hogy egyeseknek az a "fun", ha kidob egy csomó pénzt, utazgat és egy hétvégét oroszlánszagban tölt el. De akkor ne mondja azt, hogy pedig ők nyerni szerettek volna. Na jó, ilyet senkinél nem olvastam, hogy nyerni szeretett volna, de akkor meg minek a szájcséplés. Nem hinném, hogy ennyi felhajtást megérne nekem csak hogy találkozhassak a közösség hulladékával. Persze ez megint szubjektív és itt is kivillan, hogy nem vagyok "lanplayer". Istenem, én nem érzem szükségét találkozni olyanokkal, akiket utálok.

Mellesleg itt el lehet olvasni a superr0x mentős beszámolóját, szerintem érdekes. Azért "take it with a pinch of salt", ahogy az angol mondja.

1 komment

Címkék: becup

A bejegyzés trackback címe:

https://codfan.blog.hu/api/trackback/id/tr90638378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danzel 2008.10.09. 14:42:09

szerintem általába jók a lanok még akkor is ha cska kevés ember jön el. mert feelingesebb mint otthon rohadni a gép elött. jobb érzés war után meginni egy üveg sört nem egyedűl hanem olyan emberekkel akiket régóta ismerek de mégse találkozok velük hetente vagy naponta.
és még arról nem is beszéltem hogy lanon nem foghatják arra hogy biztos csíteltél, vagy (egyenlő felépítésű gépek esetén) hogy FPSFPSFPS vagy CFGCFGCFG. hanem eldöl hogy ténylegesen egyyenlő esélyekkel ki a jobb. és hidd el hogy az egésznek meg van a feelingje. ha meg mindenkit utálsz azok közül akikkel játszol akkor ne is játsz hanem menj sp-be játszani cpt. frankel aki sose szól be neked
süti beállítások módosítása