Codfan's Call of Duty blog

Call of Duty játékkal foglalkozó blog. Hírek, más szemmel. A helyesírás senkit nem érdekel, a csúnya beszéd ér, go kommentelni. Az itt megtalálható írások a személyes dolgaim, az okosságok kizárólag útmutatás céljából vannak, hivatkozni rájuk semmilyen körülmények között nem javasolt.

CBadmin

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • klank: ott az egerem xd (2009.07.04. 13:35) Az RSS előnye
  • r1zsa: Yo sztori, akárki írta :) Nekem nincs ilyen problémám és sosem volt. Sosem nyúltam csaláshoz, lehe... (2009.02.03. 19:59) Aimbot #50104
  • danzel: szerintem általába jók a lanok még akkor is ha cska kevés ember jön el. mert feelingesebb mint ott... (2008.10.09. 14:42) csak pár magvas BECUP gondolat
  • HeNtEs: Köszönjük az észrevételeket és teljes mértékben dolgozunk, hogy minden igényt kielégítsünk. Fárado... (2008.09.04. 17:48) Total oldalcsalád
  • apokr1f: szüKség csak nem veszi be a kacsacsőrt (2008.08.07. 13:28) PunkBuster a CoD5-ben is

HTML

"Meg tudom magyarázni!"

2008.07.03. 22:54 codfan

Ezzel a címmel készült egy hír a callofduty.hu-n. Igen, lebuktam, megint látogattam az oldalt, de sajnos ismét kifogytam az érdekességekből, kizárólag ezért kényszerültem rá.

Először csak a címet láttam meg és a pár pbss-t, nameg a szerző nevét és egyből arra gondoltam, hogy valamelyik hírszerkesztő lebukott csíttel és mint már oly sok alkalommal, az ó-magyar oldalt a saját céljaira használja fel, ebben az esetben önmaga tisztázására.
Elolvasva az irományt, kiderült, hogy nem is erről van szó, hanem egy korábban postolt csalóról szóló hírt (amiben valami "busted.avi" videó volt) kíván megerősíteni pb screenshotokkal. Ami egyből elkezdte bántani kismajmokat a fejemben, hogy a cím nem illik túlzottan a tartalomhoz, pedig a megfogalmazója külön beleírta a hírbe, hogy ő bizony ezen sokat gondolkodott. De ugye 17 évesen mégis miből meríthetne az ember ihletet egy címhez? Segáz, a szőnyeg alatt elfér a többi ilyen mellett.

A második, hogy ez engem különösebben nem érdekel. Jó, hát ugye akkor meg minek olvasom, jöhetne a jogos kérdés. De a kritika a kritikus hivatása, nem feltétlen kell szeretnie a konkrét dolgot, hogy feljogosulva érezze magát, hogy írjon róla. Persze nem mintha én nagy kritikus lennék, ez csupán egy hasonlat akart lenni. De hol is jártnuk?
Ja igen, hogy ez engem nem érdekel. Lebukott egy csaló? És? Ok ha nincs hír, valamivel fel kell tölteni a hasábokat, de igazából ez miért lenne különlegesebb eset, mint az összes többi, ami naponta történik? Mert magyar srác bukott le? Hátaztán, rengeteg magyar lebukik, ettől talán nekem jól kéne érezni magam? Szóval az oké, hogy kitesznek egy ilyet a nagy semmi közepére, de milyen céllal és milyen alapon? Az hogy CoD1-es vagy hogy neves (neves?) csapat tagja a srác, semmivel nem teszi különlegesebbé az esetet.

A harmadik problémámat a célszemély vetette fel, mivel a hír kommentjeiben maga is megszólalt. Persze semmi szép nem jött ki belőle, inkább csak majomkaki dobálás és megpróbálta a kérdéses klán "leaderét" (jó vicc) magával rántani azzal, hogy valamilyen logokat írt be. Nem olvastam el, mert tördeletlen volt és különösebben nem is érdekelt, így csak feltételezem, hogy arra akart rámutatni, hogy ez a "leader" személy is csaló ember. Ez úton üzenem neki, hogy a kultúráltabb kultúrákban a csalókat (nem csak játékokban, hanem pl. adócsalókat) a közösség nem emeli a vállára és ordítja, hogy "Szép volt apám!", hanem megveti és kiközösíti. Úgyhogy te csak szépen elmaradsz a halál faszán kussba és nem kezded el verni a melled te népesség ürüléke.

Update:
A kommentelést letiltották a hírhez, a következő indoklással

Kénytelen vagyok most berekeszteni ezt a nem túl baráti társalgást. Ez egy közösségi oldal, nem arra való hogy mások felett ítéletet mondj, a hozzászólás menüpontot nem arra találták ki hogy anyázzatok!

De akkor a hír mégis mit csinál? Diétás kólát reklámoz?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://codfan.blog.hu/api/trackback/id/tr3552244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sutizz 2008.07.04. 00:22:23

üdv. Először is a cím nem illik a tartalomhoz? Mégis miért? Aki olvasta ez előző hírt, meg ami wod.hu-n fennvolt, zsoca végig azt irogatta, hogy ő bizony meg tudja magyarázni..Nekem ha ilyen godnom lenne akkor nem csinálnám a fesztivált, hogy mégjobban gyanússá válljak.. mert ugye a mondás szerint aki magyarázkodik az alapból gyanús.. de nincs ilyenem. Ez most ismét olyan wiseone-os volt, szóljuk le azt amit nem mi csináltunk.:P
Másrészt ők már ezt én úgy tudom baromi régóta csinálták, és már ne is haragudj de mi az hogy a semmi közepére? Megnézheted a hőn áhitott codonline-t Ott mivan? Most őszintén? Nézd már meg ember.. Revolution? Ott mivan? Azért mer a magyar prok zöme odajár flamelni meg asdolni meg egymást fikázni, attól az a jó? Vagy szerinted akkor mi a jó most mégis?

codfan 2008.07.05. 02:12:33

mit pattogsz kisgalamb? :)
bocs hogy nem járok a wod.hu-ra és nincs meg minden háttérinformációm, hogy megértsem egy híred, biztos az én hibám a hanyagság. tudod ami nincs egy hírben benne az nem hír, a kommentek pedig nincsenek benne. persze az sem mellékes, hogy majdnem egy hónapnyit kellett visszalapoznom, hogy az általad említett irományt tanulmányozhassam. abban sem láttam semmit, ami a "megmagyarázásra" utalt volna.
a többire (egyelőre) nem reagálnék, ha megtanultál olvasni és érvelésből is eléred legalább a kettes szintet talán kiérdemled

excodfan 2008.07.05. 19:25:42

Ej mi a kő... Ami szar és a miénk azt takargatjuk? Ne beszéljünk róla. :D Nem rossz megoldás.
süti beállítások módosítása