Codfan's Call of Duty blog

Call of Duty játékkal foglalkozó blog. Hírek, más szemmel. A helyesírás senkit nem érdekel, a csúnya beszéd ér, go kommentelni. Az itt megtalálható írások a személyes dolgaim, az okosságok kizárólag útmutatás céljából vannak, hivatkozni rájuk semmilyen körülmények között nem javasolt.

CBadmin

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • klank: ott az egerem xd (2009.07.04. 13:35) Az RSS előnye
  • r1zsa: Yo sztori, akárki írta :) Nekem nincs ilyen problémám és sosem volt. Sosem nyúltam csaláshoz, lehe... (2009.02.03. 19:59) Aimbot #50104
  • danzel: szerintem általába jók a lanok még akkor is ha cska kevés ember jön el. mert feelingesebb mint ott... (2008.10.09. 14:42) csak pár magvas BECUP gondolat
  • HeNtEs: Köszönjük az észrevételeket és teljes mértékben dolgozunk, hogy minden igényt kielégítsünk. Fárado... (2008.09.04. 17:48) Total oldalcsalád
  • apokr1f: szüKség csak nem veszi be a kacsacsőrt (2008.08.07. 13:28) PunkBuster a CoD5-ben is

HTML

Hol folytassuk az online pályafutásunk

2007.10.15. 10:27 codfan

A CoD2 már kezdi felélni a vendégszeretetem a vinyómon, pontosabban már egy hónapja töröltem volna a francba, mivel egyre nevetségesebb vele a játék. Ilyenkor érdemes elgondolkodni, hogy merre lenne érdemes kormányozni a hajót.
A fejlesztők szerencsére kegyesek hozzánk, mivel az utolsó negyedévben rengeteg játékkal örvendeztetnek meg minket, amik közül válogathatunk.

Call of Duty 4: Modern Warfare
Kézenfekvő választás volna, mivel folytatás. Az Infinity Ward játékai eddig mindíg népszerűek voltak az online gémerek közt, rengeteg kupa és lan vette pártfogásába. Ennek valószínüleg az az oka, hogy egyszerű infantry based játék. Az egyén könnyen ki tud emelkedni a környezetéből, mivel 1 v sok szituációk is könnyen lehozhatók (főleg CoD2-ben iktatott gyógyulás óta). Bitos vagyok benne, hogy a folytatás is népszerű lesz, bár az még ködös, hogy az új fícsörök (perkek, szintlépések) mennyire teszik nehezebbé, vagy könnyebbé a belerázódást.

Enemy Territory: Quake Wars
A CoD4 mellett ezt tartanám a másik siker-gyanús játéknak. Az elődje remek játékélményt biztosított, és még a mai napig szerveznek hozzá kupákat. Ebben a játékban már sokkal jobban kell koncentrálni a csapatmunkára, így elsőre nem biztos hogy sokak  szimpátiáját elnyeri. Viszont jelenleg egy játék sem nyújt jobbat a kategóriájában. A quake háttér fantörpikus helyszíneket biztosít, és a fejlesztők nem spóroltak a játéktér kialakításával. A kasztok is remekül meg vannak tervezve, bár a fegyverekkel itt-ott még lehetne mit javítani. A támogató eszközök is remekül el lettek találva, tehát aki a csapatmunkát szereti, annak ez a játék való.

Team Fortress 2
Őt már régóta vártam és a hétvégén be is szereztem. Elsőre nem jött be, mivel az előzetes videók azt a képet alkották bennem, hogy itt lehet egyéni akciókat kezdeményezni. Ez egy elég nagy tévedés volt, mivel a játéktér nem elég nagy ahoz (mint pl QW-ben), hogy egy renegát játékos egymaga csinálja meg az összes objektívát. A fegyvereket sem olyannak képzeltem el, mint amit kaptam. Távolra elég kevés kasztnak van lehetősége lőni, a legtöbb ugyanis shotgunnal rendelkezik. Valahogy a sebzéssel sem sikerül elsőre kibékülni, mivel ha rakétával (soldier) vagy gránáttal (demoman) nem találjuk telibe az ellent, akkor bizony nem sokat érnek. Az is elég bosszantó, hogy az engineer-ek pikk-pakk összedobnak egy 3-as szintű ágyút, ami eléggé megnehezíti a közlekedést a pályán (object mapoknál különösen bosszantóak). Aztán 1-2 óra játék után az ember rájön, hogy mit érdemes csinálni és mit nem (pl ÜberChargelt heavy-vel fölvenni a kesztyűt öngyilkosság). Ész mindenképp kell a játékhoz, de főleg erős csapatmunka. A játék még csak most jött ki, így remélhetőleg még faragnak a balanszon, de már most remek móka (viszont inkább csak móka és nem kifejezetten war játék).

Unreal Tournament 3
Hétvégén neki is kijött a demója és a korábbi CoD4 demónak adományozott díjat inkább átadnám ennek. Bár a single inkább csak offline multinak nevezhető (botok ellen), még így is átkozott jóra sikerült. A grafika pazar és ki tudna nemet mondani egy fél órányi hentnek az über fegyverekkel. Ami méginkább örvendetes, hogy került multi is a demóba (ennyire utoljára a BF 1942 demónak örültem), amivel a 4 játékmódot (dm, tdm, duel, vehicle ctf) online is kipróbálhatjuk. Ez a gém olyan embernek lenne ideális, aki fáradtan hazaér a munkából és valahol szeretné levezetni a feszültésget, különösebb fárasztó csapatmunka nélkül. Ez is nagy játék lesz, ha kijön. Bár általában a túl szép játék multija nem jön be a közösségeknek, de ennek a játéknak olyan presztizse és múltja van, hogy ez nem lehet akadály.

A Crysis még kérdéses, a bétáról sajnos lecsúsztam, így lövésem sincs, hogy milyen a multija, de az az elképzelésem, hogy annyi benne az innováció, hogy csak nehezen tud majd kialakítani maga köré egy online közösséget. Én személy szerint inkább az SP-je miatt várom.

Ezzel a kör nagyjából be is zárult, több érdemleges játékról nem tudok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://codfan.blog.hu/api/trackback/id/tr12196615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása