Codfan's Call of Duty blog

Call of Duty játékkal foglalkozó blog. Hírek, más szemmel. A helyesírás senkit nem érdekel, a csúnya beszéd ér, go kommentelni. Az itt megtalálható írások a személyes dolgaim, az okosságok kizárólag útmutatás céljából vannak, hivatkozni rájuk semmilyen körülmények között nem javasolt.

CBadmin

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • klank: ott az egerem xd (2009.07.04. 13:35) Az RSS előnye
  • r1zsa: Yo sztori, akárki írta :) Nekem nincs ilyen problémám és sosem volt. Sosem nyúltam csaláshoz, lehe... (2009.02.03. 19:59) Aimbot #50104
  • danzel: szerintem általába jók a lanok még akkor is ha cska kevés ember jön el. mert feelingesebb mint ott... (2008.10.09. 14:42) csak pár magvas BECUP gondolat
  • HeNtEs: Köszönjük az észrevételeket és teljes mértékben dolgozunk, hogy minden igényt kielégítsünk. Fárado... (2008.09.04. 17:48) Total oldalcsalád
  • apokr1f: szüKség csak nem veszi be a kacsacsőrt (2008.08.07. 13:28) PunkBuster a CoD5-ben is

HTML

Kicsi szívem megfájdult

2008.06.28. 03:09 codfan

Mivel ez egy elég terjedelmes dolog, ezért nem a cbadminra kerül, hanem ide.

Igazából elég jól kezelem a mindenféle szarságokkal engem ircen megkereső emberek dolgati, de ez úgy mégis kicsit kitűnik a többi közül. Egy srác hajnali fél2 körül rámírt, hogy indítani fognak valami új oldalt ahol mindenféle játékokhoz fognak kupákat szervezni, vagy valami ilyesmi, és érdeklődött, hogy nem akarnék-e besegíteni. A feladatom leegyszerüsítve munkaerő felhajtása lett volna, bár lehet hogy nem, csak rosszul adta elő, vagy én nem értettem meg. Megköszöntem a lehetőséget, de visszautasítottam, mivel elég sok ág húzza már így is a vállam.

Aztán feltette a kérdését, hogy értek-e a cb-hez. Szerencsétlenségemre elmondtam hogy translator és ladder supervisor vagyok. Egyből elindult a nóta, hogy ők játszottak egy cod4 meccset és az ellenfél talált a cod:uo guidjai között egy bannoltat. Szemét dolog  az ilyesmi tudom, de vannak ilyenek. Kérdésére, hogy származhat-e baja ebből, azt válaszoltam hogy lehetséges. Ezt nyomban kérdőre vonta, mondván se gv-n se cb-n nincs bannolva, majd adott egy punksbustedes linket, amit gondolom a konfliktolók nyomtak be, és valóban, azon a linken egy érvényes kihágás volt látható, Md5Tool valamilyen ikon fájlra. Itt kicsit megcsappant a srácba vetett hitem, hogy valóban tisztában van a dolgokkal, mivel aki sosem hallott a punksbustedről (én mutattam rá, hogy olyan mint a gv) és nem tudja mi a különbség az olyan md5tool kirúgás közt ami csalás miatt van és ami nem az nekem ne mondja hogy nagyon penge a dolgokban. De ő erősködött, hogy ő tudja mi az, mert a barátját is ki szokta dobni időnként, ha szarakszik a nete. Persze tettem rá kísérletet hogy elmagyarázzam, hogy az az Ignoring Md5Tool Querys hibaüzenet lesz, ami valóban nem csalás miatt van, de szerintem ez elment a "füle" mellett. Aztán jött azzal hogy én sem tudom mi az az md5tool. Mondom apám, igazából én elég penge vagyok sokmindenben amibe a PB és az összes szarsága beletartozik, de így hajnali kettőkor (mert ez az egész beszélgetés 3/4 2-től 1/2 3-ig tartott ha még nem mondtam volna) úgy különösebb kedvem nincs erről diskurzust folytatni, mert tudtam hogy a felét sem fogná fel. De mégis rákényszerültem egy gyors összefoglalóra. És igazam lett, nem sokat fogott fel belőle. Huray.

Aztán jött azzal hogy ő ilyet sosem rakna a gépére mert nem is tudja hogy hogyan kell. Én ezt értem, nem is mondtam soha hogy csalt, és már párszor mondtam is hogy bizonyítsa be helpdesken vagy a konfliktban hogy nem ő volt. De hát azt hogyan kell? Rögtön előveszem a kis kézikönyvem hogy én hogyan szoktam bebizonyítni hogy nem csaltam mikor a guidom valaki banlistán találja? Ja bocs hogy én nem vagyok olyan elmelágyult, hogy mástól kapott guidot regeljek be cb-re? De persze ezt csak később tudtam meg, eddig csak feltételeztem hogy generált volt a kulcs, vagy hogy odaadta másnak a kulcsát. Persze belinkeltem neki a C&A szabályzat azon részét, hogy minden ember a saját guidjáért felelős. Erre csak annyit reagált hogy nagy hülye lehetett aki ezt összehordta. Ha te mondod apám.

Aztán a beszélgetés kezdett átmenni a kétségbeesett felhasználóból a már jólismert gylűlölöm a cbt és az összes admint tónusba, akiknek már alapból nem írok vissza. Hogy mekkora hülyeség ez, így nem fog többet cbzni, ő nem csalt, miért nem segítek, leszarom a magyarokat és a magyar esportot, ő team hungarys volt mittomén milyen játékokban (cod1 meg uo talán) és hogy ő mennyit tett a magyarokért én miért nem vagyok képes erre. Itt azért egy hangyányit eldurrant a gumibelső. Talán elmondhatom hogy fiatal vagyok és sokat nem láttam még a világból, de azt tudom hogy anyucin meg apucin kívül kurvára senki nem fogja azért magát törni hogy az én faszságaim helyrehozza (ingyen). Mégis milyen alapon várja el tőlem ez az ember, hogy én bizonyítsam be az ő ártatlanságát? Azért a dolgok alapvető működési struktúráját tegyük már magunkévá. De hogy ő nem ért a cbhez. Ezt sajnálattal hallom...ismét. De miért nem segítek? Megtettem, elmondtam hogy bizonyítsa az ártatlanságát. De ő nem tudja hogy azt hogy kell, miért nem segítek a magyaroknak, én is az a tipikus szemét admin vagyok.

Aztán elmondtam hogy ez a tipikus szemét admin ahol tud, segít, ha megfelelően tesznek fel neki kérdéseket, nem mellesleg a cb dokumentumait és a felhasználóknak küldött mailek nyelvezetét is ő fordítja magyarra hogy a szegény írástudatlan honfitársai egy picivel többet értsenek meg a leírtakból. De az szart sem ér, mert létezik a webfordítás.hu, ha valaki nem ért valamit, lehet használni. Na és ez volt az a pont, ahol végleg átszakadt a Hoover gát és itt be is fejezem a kultúrált szövegelést (természetesen a beszélgetést továbbra is disztigváltan folytattam). Mégis hogy jössz te magadat prónak valló kis szarrágó geci ahhoz, hogy becsméreld akár egy hangyányit is az én munkámat? És akkor az ilyen trágyavirágra szakítsak időt? Az ilyen fostalicskáknak segítsek mint te? Aki azonnali megoldást KÖVETEL a problémájára, de még a heréit sem tenné el a sínről ha jönne a vonat, mert az megterhelő? Az Isten baszná ketté a torkát az ilyennek!

No mindegy, a srác saját elmondása szerint részeg volt (bár helyesírási hibája nem volt) és az idő sem volt túl jó ilyen beszélgetésekhez így a szemétségeket ezek számlájára írom.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://codfan.blog.hu/api/trackback/id/tr80542980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joe · http://cod.hu 2008.06.28. 12:32:46

Olvastam a logot. Ilyen egy igazi ostoba fasz. Akarom mondani átlagos magyar (játékos).
Fingja nincs a szabályokról, de még a felelős, logikus gondolkodásról sem, hogy ha már képtelen betartani a szabályokat, akkor legalább józan paraszti ésszel (mert ez bizony echte paraszt) felfogja, hogy mi értelme van annak.
Csabikának meg vmi perverziója, hogy fél kettőkor ilyen fogatékosokkal csevegjen :D én már ott elküldtem volna a kurva anyjába, hogy megkérdőjelezte a szabályt.
BTW ez szerintem nem 28 éves. Max vmi pubertás évei végén járó kelésektől virágzó arcú 18 éves utcagyerek.
jóvót amúgy :]
süti beállítások módosítása